Tisdag

känner mig något mer utvilad idag efter att ha fått en god natts sömn och en härlig bastu igårkväll. underbart! våra stora fönster i bastun ut mot golfbanan och solnedgången slår det mesta!
somnade gott efter det.

idag har jag och emina haft en hektisk morgon. gumman ville inte alls vakna och var sååå sur på mamma som väckte. till slut fick jag henne att äta lite frukost och sen var det bara på med kläderna och iväg!
lämnade emina klockan åtta (jag börjar klockan åtta) och när jag for från dagis kom jag på att jag glömt min mobil hemma...suck..kan tillägga att jag blev liiiite sen till jobbet...

nu är det fullt ös igen här på jobbet igen. igår var helt vansinnigt! jag hoppas att det inte är lika mycket idag, var helt färdig när jag kom hem. en dag går bra, men inte nå mycket mer än så...då glömmer man bort vad man heter...

nu måste jag jobba...puh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar