Tisdag

startar dagen med ett sönderslaget fönster på kontoret...toppen! det drar kallt och jag undrar vad det är för idiot som orkar? inget stulet...

emina var lika trött idag som igår och jag får dåligt samvete...känns hemskt att vara tvungen att dra upp henne så tidigt på mornarna. hon är ju så liten....men å andra sidan är hon lika trött när jag väcker henne 30 minuter senare så jag kanske inte ska klandra mig själv allt för mycket? jag måste ju jobba...

jag somnade i soffan igår kring halv nio. vaknade när martin kom hem kring elva och bytte bara sovställe från soffan till sängen. tror jag behövde de timmarna med sömn inatt. känner mig faktiskt utvilad idag.
tjuvvägde mig imorse...suck...nu måste jag ännu mer ta en bamsepromenad ikväll. jag ber till gudarna att inte martin måste jobba så mina planer går i stöpet igen.

blev ingen dagens outfit igår, jag hann inte och hade dessutom så tråkiga kläder på mig. men idag har jag fotat, dock kommer det inte upp förrän i eftermiddag/kväll.
men är det ens ngn som tycker det är skoj? kanske man skulle lägga av.....

är lite depp idag. inget allvarligt och inget som kommer hålla i länge, men ändå lite..


Kommentarer
inger

alltid lika kul med bilder... på er ALLA!!!! :-)

2009-05-05 @ 17:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar