Torsdag

idag är det som fredag för mig. är ledig imorgon med emina. det är bara vikarier på dagis och det kändes inte riktigt okej så vi tar ledigt en extra dag. skönt! och martin slutar tidigt imorgon också så vi får mysa lite tillsammans.
ska försöka hinna med att handla lite blommor till gården i helgen och kanske lite krukor och kantsten till min rabatt jag ska "bygga". ska även försöka hinna måla vårat staket och få lite annat gjort.
skönt med en helg helt utan andra planer så man någon gång får koncentrera sig på gården och allt som måste göras där.

som ni ser har jag skickat lite bilder till bloggen på hur jag ser ut i dag. inte lika bra bilder som annars, men sååå mycket enklare och snabbare. så de kanske duger?
känns som att det är bättre än ingentig.

igår var vi och storhandlade. riktigt mycket! tror aldrig vi handlat så mycket. men emina tyckte det var superskoj (hon älskar att handla!) och nu har vi mat för många veckor framåt. känns super skönt och som alltid känns det lite extra lyxigt när man har hela kylen proppfull!

nu ska jag hämta mig lite kaffe och jobba undan lite...hoppas på att komma iväg från jobbet i tid idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar