Torsdag

känner mig peppad efter dagens vägning så denna dagen kommer nog bli bra!

ska ta en promenad i solen på min lunch. längtar redan då det var så underbart skönt att promenera igårkväll. sedan blir det laxlunch och så slutar jag klockan tre. då hämtar jag upp emina och såfortmartin har slutat beger vi oss mot töre och ska gratta hans syster johanna som fyller år idag.
blir roligt för emina att få busa lite med sina kusiner och roligt för oss att få träffa alla.

hinner tyvärr inte sätta i löshåret denna vecka. men nu har jag bokat tid för det på torsdag nästa vecka. längtar så otroligt mycket och jag hoppas att det kommer bli bra. såg ut att vara lite lite hår, men å andra sidan vill jag ju inte ha det supertjockt utan mer åt det lite stripiga uppklippta hållet.
idag har jag skickat martin på uppdrag. han ska få handla Dust it åt mig hos frissan. helt slut nu och jag måste ha till festen på lördag ju! får se hur det går för honom. gjorde det enkelt för honom och skickade med den tomma burken.
för er som inte har testat Dust it, kan jag verkligen rekomendera det!! ger otrolig volym som sitter tills du tvättar ur det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar