Trashade jeans och sötsug

har lagt emina för en liten stund sen. hon gapar just nu för full hals...hon har börat tjorva jättemycket när vi lägger henne. hon som varit så lätt! bara lägga ner henne så har hon somnat själv. men icket nu....ska avvakta en stund och se om hon ger sig...hon brukar göra det.

ikväll har jag inte hunnit med så mycket. kom hem till färdig mat. toppen! hann bara slänga i mig maten så var martin tvungen fara och jobba. jag skulle ju till malin men ställde in då det spöregnade. och tur var väl det för martin ringde kring sju och meddelade att han skulle bli sen.
kanske tar en promenad efter Greys om martin hunnit komma hem då. dock känner jag mig väldigt omotiverad, trött och frusen. (trots ett väldigt varmt bad med emina)

har i alla fall hunnit med att "trasha" ett par jeans. har varit sugen på ett par så länge nu men de jag provat har inte alls suttit bra. så idag kom jag på den brillianta idén att jag faktiskt har jeans som jag inte annars använder som jag kan trasha. blev riktigt bra tror jag. de är i tvättmaskinen nu. tänkte att de kanske fransar sig lite mer i hålen om jag tvättar de. (mycket snyggare så)
ni får se de imorgon då jag förmodligen kommer ha de på mig då. . .
nu ska jag leta reda på mina varma tofflor.
ge mig värme någon!


Kommentarer
Madde

Du får absolut inte sluta med dina dagens outfit. Jag tycker att det är jättekul att se, du är alltid så fin! Hoppas allt är bra med er! Kram från oss

2009-05-06 @ 21:48:22
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar