Vägning vecka 4

inte lika roligt som förra veckan, men fortfarande åt rätt håll!
man ska vara nöjd med det lilla. är det inte så man säger?

VECKANS MINSKNING: -0,4 kg
SAMMANLAGD VIKTMINSKNING: -1,3 kg
KVAR: 5,7 KG

blev tyvärr aldrig ngn promenad igår. martin kom hem klockan elva igårkväll och så sov jag som ett litet barn redan. jag vaknade till när han kröp ner och han informerade mig om att jag snarkade både på in och utandning...
härligt!
idag känner jag mig utvilad och har lite av en findag. har haft en massa fuldagar i rad så nu var det faktiskt dags för en findag. har mina trashade jeans på mig och söt rosett på huvudet. dagens outfit kommer såklart senare.

nu ska jag gå och dricka en stor kopp kaffe och läsa tidningen!


Kommentarer
Sassa

Det är ju lysande gumman. Du är grym =) Puss o kram.

2009-05-07 @ 12:15:43
Anna

Sassa: tack hjärtat! jag behöver all pepp jag kan få!! känner mig omotiverad just nu...suck..

2009-05-07 @ 12:27:08
URL: http://allaboutus.blogg.se/
carro

Men det är ju superduper! Här står det still... Kram!

2009-05-07 @ 14:45:46
Amanda

Bra jobbat!

2009-05-09 @ 18:41:14
URL: http://creyla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar