BAD BAD BLOGGER

oj vad jag har varit dålig på bloggandet nu idag...sorry!
började morgonen med en dödande huvudvärk! jag brukar ha huvudvärk ganska ofta, men idag var det överjävligt! och dessutom behövde bilen tankas och det var inte bara jag som tänkte den tanken vill jag lova! där står jag och vill bara dö, i kö, och sen ute i blåsen och regnet med ett hucud som känns ungefär lika stort som en elefantröv. grattis till mig!
ilar iväg till jobbet, kommer några minuter sent, häller i mig 2 stora koppar kaffe (om det kan vara det huvudvärken beror på), dricker 1/2 liter vatten och kastar i mig 2 st pronaxen.

1 timme senare har det lättat lite och har mer övergått till en normal huvudvärk..2 treo senare börjar jag känna mig som människa igen...

jag känner att den fortfarande ligger och pyr där inne, redo att blossa upp igen.

har i alla fall trots detta haft en mycket mysig förmiddag här på jobbet. det har varit ganska lugnt (tack gode gud) och vi har julpyntat en massa här.

0-409519fd6cb7c3602c0953c267b10248.png

68beb20ae698d207d67682853cf20b7f.png

ikväll kommer becca! som vanligt evigheter sen vi sågs och det ska bli oerhört mysigt att få surra lite! åh vad jag längtar! ska nog lyxa till det med lite hallon och vispgrädde kvällen till ära minsann. jag kommer skämmas sen och få ångest, men det är det värt! egentligen får jag äta det så det är inte så farligt...


Kommentarer
Sassa

Har du skrivit fel?! Har du tagit Pronaxen? =P

2009-11-26 @ 14:54:31
Anna

sassa: haha=) jag visste att du skulle kommentera på det inlägget! =P

jo jag har faktiskt tagit pronaxen. sussi på jobbet tvingade mig=)

2009-11-26 @ 15:01:55
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar