BAKA BAKA LITEN KAKA

jag har just bakat en kladdkaka. tänkte vara lite husmorig och ta med mig till jobbet imorgon. de tycker jag är så odrillad som inte tar med mig nybakat på mornarna! =p så nu ska de minsann få sig!
emina somnade utan ett ljud (!!!!) för ungefär 15 minuter sen jag snart ska jag se greys med M.

har suttit och försökt hitta ngn fin tomte till att ha ute på gården i jul men jag hittar ingen fin...hittade en på Ellos, men neee...inget för oss. den var så omysig. ngn som har ngt förslag?

har förresten kommit på nu vad jag vill göra med mitt hår. (förrutom att spara ut det som jag håller på med) jag skulle vilja gå till en frissa och bara toppa igenom det ytterst lite och sen sätta i extensions, men bara längst fram, och gärna i rött.....tror det hade varit ballt. kanske några i svart också så det inte blir för mycket. vad tror ni?

mitt hår har faktiskt blivit ganska långt nu! tyvärr just nu i den där otroligt jobbiga halvlängden. därför jag måste göra ngt innan jag klipper av det! (har andra idéer också men det innebär att kapa det så jag ska försöka hålla ut så länge som möjligt)

försöker visa mitt låååååånga hår! =)



Kommentarer
Cissi L

DET blir nog jättesnyggt!! Hade också velat ha röda slingor.. men det går inte i mitt hår :-(

2009-11-12 @ 07:55:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar