BEROENDE

jag har 2 st enorma beroenden just nu. niveas lypsyl och tuggummi!
jag har 1 lypsyl vart jag än går. 1 på skrivbordet på jobbet, 1 i jackan, 1 i plånboken, 1 i väskan, 1 hemma...så här är det varje år. när det börjar bli lite kallare och vintern närmar sig åker de fram.

och tuggummi sen...när började jag med det? jag har aldrig tidigare varit beroende av det, men nu de senaste månaderna har det kommit. tugga tugga tugga. jag ser min mamma framför mig som ALLTID tuggade tuggumi!=)

skadad?



Kommentarer
Sassa

Du är som en av Hollywood-fruarna, fast hon hade läppstift (eller om det var läppglans) överallt. Hihi! Samma stjärnstatus =P Puss o kram

2009-11-25 @ 22:39:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar