DAGENS

Frukost: 2 hårdbrödmackor och 1 kopp kaffe

Dagens outfit: jeans, paljettröja, converse

Humör: humöret är bra, men känner mig trött o hängig

Gjort: jobbat, ätit middag med emina hos lennart och helena, lagt emina, eldat, duschat osv...

Planer: mina främsta planer just nu är att hålla mig vaken genom hela greys

Lunch: lax och hemmagjord potatismos

Läser: inte mycket...

Bästa: att vi är så otroligt lyckligt lottade

Middag: hemmagjord potatismos, fläskfilé och rivna morötter

Barn: sover sött och tryggt

Väder: kallare idag

Tv-program: greys

Tänkvärda: idag har jag inte hunnit med att tänka så mycket och nu är jag för slut=)

Kom ihåg: kolla om barnvakt 5 december!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar