DAGENS

Frukost: 1 st lingongrova med ost

Dagens outfit: svarta leggings, vitt långt linne, röd kofta, vita converse

Humör: humöret är på topp. måndagen till trots!

Gjort: det vanliga. lämnat emina på morgonen och nu jobb

Planer: inga speciella alls. men funderar på en långpromenad ikväll

Lunch: hemmagjord paj med broccoli och kassler

Läser: inget just nu..

Bästa: att solen skiner och det känns som att dte är vår igen!

Middag: förmodligen rester från gårdagen. flygande jakob.

Barn: pigg och glad och mysig

Väder: soligt idag!

Tv-program: nada...

Tänkvärda: orkar inte komma på ngt vettigt!=)

Kom ihåg: begär utb. för vård av barn


Kommentarer
Malin

Förlåt att jag inte hört av mig!! Kom på att det var farsdag i söndags, och skulle sms:a och meddela att vi måste boka om, men glömde det i samma sekund jag reste mig från soffan för att hämta telefonen. Hoppas jag inte ställde till det för er!

Hoppas även att vi kan ses en annan dag inom snar framtid! Kram

2009-11-09 @ 13:14:20
URL: http://minafavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar