DAGENS

Frukost: en kopp kaffe, hårdbrömacka med ost och kaviar.

Dagens outfit: svarta leggings, uggs, svart/röd randig tunika med stora fickor från Gina, tubsjal från Gina.

Humör: låg....

Gjort: myst med emina på morgonen, skjutsat henne till dagis och nu är det jobb som gäller fram till 17.00.

Planer: när jag kommer hem blir det middag med mina fina. mys o bus med emina och när hon lagt sig ska jag gömma mig under filten i soffan och drömma mig bort i världen av True Blood. spännande?

Lunch: en fullkornspaj med kyckling. gurka och tomater till.

Läser: Box 21.

Bästa: emina min älskade!

Middag: ingen aning om vad som bjuds. M står för matlagningen idag.

Barn: en snorig liten tös på dagis som inte ville släppa mamsen imorse.

Väder: Grått och blött

Tv-program: ikväll blir det True Blood. (jag vill också vara vampyr! =P)

Tänkvärda: Det blir vad du gör det till. Du är din egen lyckas smed.

Kom ihåg: Anmäl VAB från i fredags då sidan låg nere.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar