FRUKOST

kom faktiskt ihåg att fota min lyxiga frukost imorse.

det blev kassler, stekt haloumi och lite gurka. hade helt slut ägg så jag hoppas jag håller mig mätt med hjälp av haloumin. jag har faktiskt redan gått ner i vikt. efter 4 dagar! tänker dock inte säga hur myckte än, det får vänta till måndagen. =)

idag är jag bjuden på lunch hemma hos sassa. firar hennes födelsedag lite i efterskott. (mycket i efterskott) och det genom att bli BJUDEN på lunch istället för att BJUDA...bra där anna! men en liten present har jag med mig i alla fall!

2b479f96dc524ed1773a991569e84d2d.png


Kommentarer
Malin

Hej och tack för fin kommentar på min blogg!

Lyxig frukost du hade!! Blev faktiskt lite hungrig! Jag har inte alls haft ngn matlust i veckan, så i morse hade jag gått ner tre kilo sen i måndags. Visserligen går jag alltid upp under helgen, eftersom jag frossar som en tok, så det rättas nog till.. jag har ju min "riktiga" vägdag på torsdagar, och i går var det 1,5 kg minus sen förra veckan. Alltid något!!!! Kram

2009-11-20 @ 09:52:56
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Anna

Malin: jo visst är det lyxig mat man får äta med lchf??=) känns inte direkt som att man avstår från ngt..=)

men herregud gumman!! 3 kg?? du måste ju äta!!

om än jag är lite avis på att du gått ner 3 kg och inte jag....=P

kramar!!

2009-11-20 @ 15:05:50
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar