HELGEN

har varit mycket i helgen känns det som..

i fredags hade vi som sagt avtackning av mig och peter på jobbet på porsön. började med riktigt god middag och vin. sen en massa sur, lite idol, lite mer surr och sen avr vi några tappra som begav oss mot olivers. kom dit tidigt så det var ganska dött, men vi intog modigt dansgolvet och där spenderades sen några timmar. M gav upp efter en stund men jag, J och P fortsatte. kring halv två insåg vi att det inte kommer komma mer folk så vi gick vidare till invit. mötte upp P:s dotter + gäng och drog till Heroes. där var det i alla fall mycket folk och det var riktigt skoj! roligt med lite nytt folk!

klockan tre satte jag mig i en taxi och styrde kosan hemåt.

på lördagen vaknade jag och kände mig oförskämt pigg....tittade på klockan...10.20!!!! och samtliga familjemedlemmar sov fortfarande! jisses! väckte alla och gick upp och åt frunch!
mysigt med sovmorgon för oss allihopa och det var nog behövligt.
blev en lugn och skön dag hemma hela lördagen med filmmys och gomiddag.

på söndagen blev dte också sovmorgon. vaknade kring nio. åt frukost och gjorde oss iordning. vidare till barnens hus där vi lyckades inhandla iaf EN julklapp till emina (pippifilm) lite penslar och pärlplattor(som hon redan fått) och present till lille kusin gustav.
efter det for vi mot boden för att hälsa på calle och malin och deras 3,5-veckors lilla Molly! gissa om man blev bebissjuk?? så liten så man knappt tror det är sant!! blev bjuden på lunch där och klockan hann bli 14 innan vi begav oss vidare mot Niemisel och kusin Gustav.
firade honom och stannade över på middag. (tack för en supermysig eftermiddag!!) och kring halv sju for vi hemåt med en slutkörd dotter i bilen. lyckades trots allt hålla henne vaken hela vägen hem. (hon går tyvärr inte att bara lyfta in om hon somnar sådär..)
efter emina somnat blev det film för oss vuxna. dock måste jag erkänna att jag inte var ngt roligt sällskap alls utan somnade på soffan kring tio..(vad är det med denna trötthet??)

i det stora hela: en MYCKET trevlig helg!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar