HERREGUD

just hemkommen efter första dagen på "nya" jobbet....eller ja, jag kom inte hem nu men det känns så. jobbade till fem och martin skulle bort så farfar och helena fick hämta emina på dagis. att ha henne där till halv sex kändes inte helt okej. for till de för att hämta emina och blev bjuden på gooood middag! underbart! hem och lägga emina så fort vi kom in genom dörrarna, har hunnit surra lite snabbt med rebecca i telefonen, hämtat ved och eldat, duschat och nu har jag preciiiis slagit mig ner i soffan och ska se greys om ngn minut..

martin kommer nog hem sent ikväll så om jag inte är totalt färdig efter greys ska jag se lite True Blood.

dagen på jobbet har gått jättebra. fina kollegor (som förväntat) och det mesta kan jag ju sedan tidigare, men mycket nya adresser, lära sig vilka kvartersvärdar som har vad, nyckelsystem, rutiner osv...kan meddela att huvudet är ganska fullt nu efter all info och kroppen är slut efter all nervositet inför att börja på ny plats.

nu börjar greys! hörs sen!

en nyduschad och trööööööt anna just nu, jag bjuder på den:



Kommentarer
Sandra

Då kanske man stöter på dig på hertsökontoret när man ska beställa tapetsering eller nåt :)



Visst träffade jag dig på Olivers i lördags? Eller har jag drömt det? Hahaha :)

2009-11-04 @ 23:39:27
URL: http://frokenanderssonsdagar.blogg.se/
Anna

Sandra: det hoppas jag! jag är här heeeeela dagarna! =)

jajjomän! vi träffades en snabbis. men just efter det drog jag. tyckte det var triiiist! for till allstar istället...=P

2009-11-05 @ 08:51:48
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Cissi L

Grattis till din 100% tjänst, alltid skönt att ha i grunden!! :-)

2009-11-05 @ 11:10:34
Anna§

Cissi: tack raring! jo det är toppen att ha i botten. nu har jag alltid ngt att falla tillbaka på!!

2009-11-05 @ 12:27:55
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Sandra

Jag var lite rund under fötterna, så jag blev osäker på om jag verkligen hade träffat dig ;)



Tyckte inte heller att det var speciellt bra ute i lördags. Man kanske skulle våga sig på att testa Cleo i framtiden :P Eller så blir det Allstar...som är ett säkert kort :)

2009-11-05 @ 14:54:00
URL: http://frokenanderssonsdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar