JAG IDAG

nu har jag lunchat..och gott var det! finaste martin fick följa mina fina anvisningar och recept för lchf igår och gjorde den godaste tacopajen någonsin. (han kan om han vill) istället för pajdeg var det en typ av omelett. jag skulle fota maten när jag åt lunch idag, men jag var så hungrig så hips vips var den bara borta....underligt...

idag blir det korvsoppa och trots att det bara gått 1 dag med lchf så känns magen mindre. i och med detta menar jag inte att jag redan gått ner i vikt, men jag känner mig inte i närheten av lika uppsvälld och slipper den där dåliga mättnadskänslan och får den bra istälet..
som sagt. nu jävlar!! =P



Kommentarer
Lilla Anna

Jag lägger upp lite lchf-matbilder på min blogg. Men ofta blir det som du skriver. Det är så himla gott att jag äter upp allt och glömmer fota.

Kika in hos mig ifall du är intresserad.

2009-11-18 @ 19:17:19
URL: http://lillaannapysslar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar