LUNCHAD

nu är jag nylunchad..åt så flottig mat så jag nästan känner mig lite illamående nu. men det är nog mest bara psykiskt. det tar ju ett tag att vänja huvudet vid tanken på att fett är BRA! ska bli spännande att väga sig på måndag och se om det hänt ngt alls. även fast jag har sagt att det får ta det tid det tar så vet jag att jag kommer bli besviken om det inte visar ngt alls...det återstår att se!

imorgon blir det avtackning av peter på kontoret på porsön. middag och dricka och sedan utgång. ska bli riktigt roligt att få träffa mina fina vänner igen och få tid att surra riktigt ordentligt!

lite väl tovigt hår idag...hade aninges bråttom på morgonkvisten kan tilläggas...

6c391e5e8728b2100e2229ede479c429.png



Kommentarer
Anonym

det är ju nyttiga fetter du ska äta...så att du inte dyker ner i frityrsmeten dagligen liksom;)

2009-11-19 @ 15:26:24
Anna

anonym: ja enligt lchf är ju tex. baconfett sånt fett man ska få i sig...smör osv...

2009-11-19 @ 15:57:11
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar