MÅNDAG

stressig dag idag. månadsskifte och halvdag på jobbet i fredags. det betyder mycket folk idag! men roligt såklart! dagen går snabbt och det är så roligt att träffa allt folk!

hade en grymt roligt kväll i lördags. förfest hos sassa, sedan olivers. olivers var tyvärr sugigt så jag smet och mötte upp rebecca och co. på allstar. efter lång tids köande kom vi till slut in och det var klart värt det! blev kvar fram till stägning och sedan hem och sussa gott!
jag sov till halv elva, dagen efter!! och sen hade vi bara en lugn och skön kväll hemma.

känner mig lite off idag...vet inte riktigt varför. men många tankar som snurrar just nu för att vara kortfattad. saknar emina ngt enormt!! jag saknar henne alltid, men idag är det nästan outhärdligt. min fina fina tjej....vill bara hem och kramas och busa nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar