NU J-VLAR!!

nu är jag less på detta! nu är jag less på att känna att byxorna är för trånga, ångest över allt jag äter osv! nu är det färdigt med detta! idag börjar jag med LCHF! och jag hoppas innerligt att det kommer fungera denna gång!! det är flera på jobbet som börjat också så då känns det såklart lite enklare. jag ska göra som sist, jag ska väga mig en gång i veckan och redovisa här på bloggen. på så vis kanske jag inte ger upp utan kämpar ännu lite mera!!
mitt mål är att gå ner 10 kg. känns enormt mycket just nu, men jag vet att när det väl börjar gå neråt blir jag så enormt peppad och motiverad så detta ska gå!! ngn som hakar på??
jag tänker inte ha ngt mål, som att tex gå ner 1 kg i veckan, det får ta den tid det tar, men som sagt så ska det redovisas här varje måndag!!

önska mig lycka till! det kan verkligen behövas!

mål: -10 kg
dagens viktnedgång: 0 kg
kvar: -10 kg




Kommentarer
Malin

Hej!! Jag är med!!! Kan dock inte skriva på min blogg, då min mamma blir hysterisk. Jag har gått upp 5 kilon sen vi kom hem från sthlm. De måste bort. Så, jag kan redovisa i ditt kommentarsfält om du vill.

2009-11-16 @ 10:02:30
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Anna

Malin: vad roligt!! då kör vi på! kommentera här varje måndag då! jag hoppas verkligen att det kommer funka med lchf nu denna gång...jag blir galen annars. det är som att ingenting biter!

2009-11-16 @ 12:28:33
URL: http://allaboutus.blogg.se/
inger

Helt rätt inställning. Inga krav på hur mkt som man ska gå ner per vecka eller så... det får ta den tid det tar helt enkelt. Jag har stannat av i min viktminskning men känner ändå att det händer saker, kläderna sitter lösare ... Nu promenera jag ju ganska mkt och det är väl som dom säger... muskler väger mera än fett. Jag tror på dig!!! Du kommer att gå ner... kramis

2009-11-16 @ 12:29:16
Cissi L

Vad går lchf ut på? Har aldrig hört talas om den metoden... Kram

2009-11-16 @ 12:58:10
Anna

inger: gud vad du kämpar på! vad duktig du är! jo man ska inte bara gå efter vikten hela tiden. jag hade tänkt jag ska mäta mig ikväll när jag kommer hem och skriva ner det så man vet och sen mäta mig igen om några veckor. jag ska klara detta nu!!



Cissi: lchf är ungefär som GI. low carb, high fat, står det för. kramar!=)

2009-11-16 @ 14:17:54
URL: http://allaboutus.blogg.se/
boman

lycka till nurå, vi får peppa varandra!! =)

2009-11-16 @ 17:39:33
URL: http://bomansvardag.blogg.se/
Anna

boman: ja verkligen!=)

2009-11-17 @ 12:53:25
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar