NYHET!!UNDERBART!!HEMSKT!!

imorgon kommer jag sluta här på porsön....det är med sorg i hjärtat jag kommer lämna mina underbara kollegor och vänner. alla studenter, våra stammisar...
en del av mig gråter, men en annan del av mig skriker av glädje att JAG är en av få utvalda som faktiskt får en fasttjänst! heltid dessutom!

så imorgon börjar jag på hertsön. det ska bli spännande med lite nytt, det är lätt att frysa fast där man är och bli lite hemmablind. det bli ju samma arbetsuppgifter och samma system jag kommer arbeta i, men ändå är det ju helt nytt område och mycket att lära! jag kommer nog vara ganska slut efter morgondagen.
det är otroligt fina människor som jobbar där också så jag kommer säkerligen trivas som fisken i vattnet. men nervös är man ju såklart!

såhär glad är jag över detta:

3c685752d6d7aad5ecad666786c9019f.png

men såhär ledsen är jag över att lämna mina fina vänner här på porsön:

0-44ae7a4562c523561206d8084cb7d4a8.png


Kommentarer
Erica

Grattis till en heltidstjänst! Du kommer säkert trivas jätte bra där borta.

2009-11-03 @ 11:42:00
URL: http://humilis.blogg.se/
b & v

Vilken fin blogg du har :)



VEM BLIR ÅRETS BLOGG?



Blir det någon av skandalblondinerna Kissie, Dessie, eller Paow? Eller blir det kanske någon mer seriös som Blondinbella, Kenza eller Foki?



Var med och påverka vem som tar hem den åtråvärda titeln; ÅRETS BLOGG ?



Det enda du behöver göra är att rösta på din favoritblogg.

Alltså är tävlingen enkel men ärlig, den med flest röster = VINNARE.



Rösta på din favorit på http://apieceofsisters.se

2009-11-03 @ 12:30:05
URL: http://sistyle.blogg.se/
Sassa

Så du tog den?! =) Grattis! Vad spännande! Och inte sååå långt från mig, så då kan jag bjuda dig på lunch när jag är ledig eller jobba eftermiddag! =) Puss o kram

2009-11-03 @ 12:30:24
Anna

erica: tack!! ja jag hoppas jag kommer trivas...men det ska nog gå bra! =)



Sassa: japp, jag tog den. imorse tackade jag ja och för ngn timma sen fick jag veta att jag börjar där redan imorgon. snacka om snabba bud!! =)



ja!! det tänkte jag inte ens på. att det är nära dig alltså. perfekt! =) vad mysigt att kunna ses över lunchen!=)



pusspuss!!

2009-11-03 @ 13:23:28
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Inger

GRATTIS!!!!!!!!!!!!! och välkommen till Hertsön :-) Det får bli någon lunchbjudning hem till mig också någon dag när jag jobbar hemifrån eller är ledig... Kramis!!!!

2009-11-03 @ 14:56:50
Anna

inger: ja men just det, du bor ju också där!! och ganska nära dessutom! vad mysigt!! =) kramar!!

tack förresten!!=)

2009-11-03 @ 15:36:36
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar