ONSDAG

julen närmar sig med stormsteg! snart har november passerat och första advent närmar sig. och SOM jag längtar!! har inte köpt några julklappar alls än..eller jo förresten. till martin är jag klar, har köpt en till emina och en till jennifer. men annars är allt kvar...
så börjar jag ju självklart fundera på vad man ska hitta på till emina i julklapp.

det jag och martin har tänkt köpa till henne (bland annat) är:

- dockhus
- bob
- pussel

sen har vi beställt en massa nya böcker till henne och om jag känner mig själv rätt så kommer det även bli en del kläder som slinker med. som tur är tycker ju även emina att dte är roligt nu. =)

men annars. jag tänkte jag skulle tipsa om lite saker som hon önskar sig i julklapp, men det är svårt. men tex:

- Pipp Långstrump filmer
- Instrument (om än jag kommer få ångra att jag önskar det till henne)
- Hello Kitty saker i alla former (emina älskar Kitty)
- Kläder

jag kan även tillägga att jag och martin inte köpt ngt till henne än, förrutom en del böcker, så om ngn redan hunnit handla ngt av det jag skrev att jag ska köpa, så hojta till så ändrar vi i planeringen! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar