ONSDAG

lillördag idag. marton ska iväg ikväll på möte så jag och emina blir solo. jag hoppas på besök av jossi, beror på om hon lyckas fixa skjuts hem sedan. hade varit mysigt att få ha henne hos oss!
annars är det mys med emina, scrubs och greys som står på schemat. inga större utsvävningar med andra ord!

min kropp är totalt urlakad på all energi som en gång fanns. ingen aning om vad det beror på...kan vara så att jag kännt mig liiiiite piggare de 2 senaste kvällarna så jag håller alla tummar och tår att det ska hålla i sig.
men jag har en inre stress som håller på att äta upp mig...jag brukar inte vara den som stressar upp mig i onödan så vart detta kommer ifrån vet jag inte riktigt. det är så mycket hela tiden, mycket med nya jobbet, en massa saker planerade efter arbetstid, resor, arbetsplatsträffar, julbord osv...jag hinner inte med. egentligen skulle jag nog behöva semester. en LÅNG semester.. få varva ner ordentligt.
och sen den inre stressen med dessa långa dagar. jag stressar hem varenda dag för att hinna träffa emina den lilla lilla stund hon är vaken efter det jag kommit hem. jag försöker hitta på saker med henne, om än bara smågrejer så vill jag att vi ska ha det mysigt. pyssla, grejja, måla, mysa...fast det enda min kropp skriker efter är att gömma sig under täcket och försvinna...

hur gör man för att hitta sitt inre lugn?......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar