ONSDAG

hej hopp i lingonskogen! onsdag redan och tiden bara flyger iväg. hur ska man hinna med allt man ska göra innan jul?? nu längtar jag först och främst till första advent så man får börja julpynta! åh det kommer bli så mysigt i vårt lilla hus! skulle behöva inhandla lite mer julpynt. framförallt tomtar då emina älskar de! och även några ljuslyktor skulle behövas..

fårse nu hur dte blir på julafton. vi kommer vara hemma hos oss i alla fall. lite oklart än vilka som kommer, men mina fina systrar kommer nog i alla fall. längtar! även fast det är mycket stress under julen så är det den allra finaste högtiden och jag är en riktig julmänniska! jag hoppas kunna föra över den fina traditionen och stämningen till emina. och som det verkar är hon redan nu förälskad i allt vad heter tomtar och jul! fina fina unge!!



Kommentarer
Inger

mååååånga tomtar ska det vara!!!!! :-)

2009-11-11 @ 14:51:50
Anna

inger: självklart!! de är ju sååå fina! hade velat ha en hustomte också. en att ha ute på gården. myspys!! kramis!

2009-11-11 @ 16:08:52
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar