READY FOR LIFTOF!

äntligen har den släppt. den hemska ångesten som hängt över mig hela dagen. allt känns mycket lättare och roligare och jag tackar min lyckliga stjärna för detta! martin och emina fick mitt humör att vända i ungefär samma sekund som jag kom in genom dörren här hemma. jag fick ork, motivation, lust och glädje igen!

martin for iväg en sväng för att hjälpa en belant lyfta in ett bubbelbadkar och jag och emina har grejjat här hemma. hann med att plocka undan lite och dammsuga. sen mys i soffan till Karlsson på taket med välling och vidare till sängen. nu sover hon gott med en lite snorig näsa men glatt humör.

jag ska se True Blood nu och längta efter min M som snart kommer hem.



Kommentarer
b & v

KISSIE ÄR DEN RIKTIGA COPYCATEN!



Hon anklagar andra för att vara copycat när det gäller "nörd-glasögonen", att det var hon som startade trenden. MEN, ännu en gång har vi motbevisat skandalbloggerskan.



Bildbevis finns i bloggen, och ännu en gång har Kissie mjaouu skämt ut sig.



Bildbevisen: http://sistyle.blogg.se

2009-11-02 @ 22:14:54
URL: http://sistyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar