TISDAG

gårdagen var helt sinnessjuk. jag var så slut och stressad när jag kom hem så jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. jag var inte alls en bra mamma och sambo den första timmen hemma, men sen släppte dte eftersom jag och kunde slappna av. tog ett bad tillsammans med min mysunge och sen blev det ryggläge resten av kvällen. (nästan, jag lagade lite kläder också)
men tänk att de kan göra nytta de fina där hemma. herregud, de kan verkligen rädda en dag.

ikväll ska martin på förskolemöte. han är med i förskolegruppen. ska bli spännande att höra vad det säger...och roligt att han är så engagerad och vill vara med.

lyckades trycka i mig ägg och bacon och lite räksallad imorse. herregud, vilken frukost! men jag vet att jag kommer vänja mig. emina blev i alla fall avis påmin frukost. hihi=)

såhär ser emina ut på mornarna i håret...trollunge?

4287bfc92e51052947c447e98507ea49.png

0-5c0f12f60cf9eaeca0a0ae9f123b3a1b.png


Kommentarer
inger

sötast i världen !!!!!

2009-11-17 @ 10:46:02
Anna

inger: eller hur?? hur charmigt är inte det där håret??=)

2009-11-17 @ 12:51:42
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar