TISDAG

hade en riktigt mysig måndagkväll igår. kom hem till färdig middag och efter middagen fick emina pyssla med sina nya pärlplattor. hon älskar det! och gissa om hon är duktig! hon är såååå noga och sätter de inte alls huller om buller utan det ska vara jämt och fint..(som ni kan se på bilderna)
efter det tog jag och emina ett bad tillsammans medans pappsen gjorde lite ärrenden. efter badet blev det Lilla sjöjungfrun, som emina älskar. hon håller på att skratta ihjäl sig åt måsen varenda gång vi ser den. (boman du vet säkert vad jag menar med måsen)

eminas nya favorit att säga nu är att tala om alla hon hon älskar. och att hon sen säger det med en enorm inlevelse gör det ju inte direkt mindre charmigt!
- jag äääääälskar pappa!
och sen drar hon en hel radda med folk hon älskar. =)

igårkväll när jag hade läst för henne och jag skulle gå ut så hon fick somna så säger hon:
- jag ääääälskar dig lilla mamma...

jag smälter tusen gånger om och lever på de orden i tid och evighet. våran underbara lilla tjej!





Kommentarer
carro

Men gud vad duktig hon är! Så söt! Kram Carro

2009-11-24 @ 09:39:53
Anna

Carro: jo visst är hon noga?=) så gulligt så man dööör!=) kramar!

2009-11-24 @ 09:55:52
URL: http://allaboutus.blogg.se/
boman

riktigt duktig tjeje

2009-11-24 @ 20:39:41
URL: http://bomansvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar