TISDAG??

jag känner mig alldeles dagvild idag...kanske för att jag far som en skottspole mellan hertsön och porsön. just nu är jag på porsön och gästspelar. många sjuka här så jag rycker in. skönt med miljöbyte och att få umgås med mina fina vänner här.

har inte hunnit hända så mycket sen jag skrev igår annat än detta flängande.=) men jag kan meddela att igår när vi la emina med 5 minuters metoden så tog det inte mer än kanske 20-25 minuter. underbart! ikväll kanske det går ännu bättre. hon var inte alls lika hysteriskt ledsen igår som första kvällen så det är åt rätt håll. dock tror jag hon får fortsätta sova i spjälsängen ett bra tag efter att hon lärt sig somna själv så det riktigt sitter i benmärgen innan hon ska sova i stora sängen igen.

dags att börja handla julklappar snart ju...ska på stan med syster jossi på lördag och avverka några. äntligen! knappt om tid och jag har inte den blekaste vad man ska hitta på för nått till alla...tåls att fundera på...
nu ska jag spåna på det lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar