TORSDAG

2 dagar kvar till helgen. ska bli grymt skönt då jag jobbade förra helgen och inte riktigt hann känna av helgens sötma. planerna är att gå på stan med syster på lördag. handla lite julklappar och så. martins julklappar tror jag är färdiga..men kommer säkert bli ngn till om jag känner mig själv rätt...=P

på fredagen tror jag martin ska iväg med jobbet så jag och emina blir solo. ska glo idol hade jag tänkt och såklart mysa med emina en massa. det känns som att vi hade planerat ngt mer också, men jag kan inte minnas vad..

ikväll ska jag till boman i alla fall. jag har bjudit in mig själv på middag. hihi=) ska dit kring halv sju. mysigt ska det bli. känns som att det var länge sen vi riktigt fick surra!

idag klär jag mig i mina leopardleggings. fick beröm av de på jobbet och fick ännu mer beröm när jag plockade fram kladdkakan! =P

0-106d7d4f5947709419813ff49b05017b.png


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar