TORSDAG

jag är så trött så trött. less på denna eviga trötthet men jag hoppas den försvinner i samma veva som snön kommer för att stanna. deprimerande med detta eviga mörker...suck...

hade en myskväll (som alltid) med mina fina igår. middag först och sedan har vi suttit och ritat med glitterpennor med emina och efter det blev det bad för mig och gumman medans martin tog en promenad med kira.
barnprogram och sedan sängen för lillfis.
hon vaknade inatt och bara skreeeek! hon skulle se karlsson på taket....det är andra natten i rad hon vaknar och skriker så. lilla gumman. men efter att jag förklarat för henne att det var natt så gick det bra. det var nog i sömnen hon skrek. =)

morgonen gick bra med allt vad det innebär. väckning, frukost och lämning på dagis. tyvärr så slutar eminas favoritfröken imorgon och det känns jättejobbigt att behöva förklara det för henne. såklart kommer de även förklara det på dagis, men jag vet att frågorna kommer komma om vart M är nånstans...varje morgon när vi far till dagis säger emina:
- maria är där!!
blä...tycker det är så himla trist...

nu ska jag hälla i mig ännu en kopp kaffe här...vart är piggheten??


Kommentarer
inger

Håller med! Tröttheten är total!!!!! Är såååå less på pissvädret... det bara regnar och regnar. Vill ha snööööö så det blir vitt och ljust!!! Kramis

2009-11-19 @ 12:03:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar