TORSDAG

ja se det snöar, ja se det snöar!! äntligen lite vitt ljust här uppe i norr! humöret blir genast bättre och jag känner mig som ett barn som vill ut och busa i snön och göra en snögubbe!!

kom just tillbaka från lunch med martin. blev lite kinamat. mums! tack älskling för en mysig lunch! känns som att jag knappt hunnit se honom denna vecka och ikväll blir det ju nu kanske jobb för honom..så det var fint att hinna ses lite. hann få en mysig morgon tillsammans alla tre också. tanken var att jag skulle lämna emina imorse innan jobbet, men det slutade med att farfar och martin skulle lämna istället. gissa om lilla sessan var lycklig! =)

sitter just och kikar på hm´s sida med nyheter för barn...ojojoj...sååå mycket jag vill ha till emina!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar