UNGE

ibland kan det låta lite fel att säga unge...i fel sammanhang tycker jag inte att man ska använda det. men jag kallar emina för unge väldigt ofta! gounge, mysunge, pussunge, skitunge, vackerunge...nu har emina börjat kalla MIG för alla dessa saker. om jag säger:
- mammas mysunge!
- nä du mysunge! kontrar hon då med.
haha! kan man annat än smälta?
en annan grej hon gör nu, det är att istället för att säga att hon är mätt, säger hon:
- det räcker för emina.
och när hon har ngt hyss för sig och man ropar och frågar vad hon gör, svarar hon:
- grejjar!

mysungen imorse:

37bea886d24a1e5da89df46bcf879268.png

-3b416957a2f5d5febc16a74b99a3a3a.png


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar