VACCINERAD

nu har emina vaccinerat sig...martin ringde och meddelade att allt hade gått bra. hon hade inte ens reagerat när hon fick sprutan och blev jätteglad över plåstret hon fick och den lilla grodan.
min lilla lilla prinsessa...hur ska jag kunna sova inatt? tänk om hon slutar andas? jag vet att ni nu är många som säkert tycker jag är superlöjlig men efter allt som skrivits om barn som slutat andas efter de fått vaccinet och allt annat som hänt, hur ska jag kunna slappna av då??

jag kommer förmodligen lyfta över emina till våran säng när jag går och lägger mig ikväll. då får jag i alla fall vara nära. och sen får vi hålla tummarna att ingenting händer och att hon slipper vara sjuk imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar