VOJVOJ

här på jobbet är det 100 knyck!! hinner inte med känns dte som...jag kom nyss hit och nu är klockan redan två!! iofs skönt, dagen går snabbt och det blir helg snabbare. =) förvisso ska jag jobba även imorgon, men det blir bra timmar inför julledigheten.

imorgon kommer mina fina systrar och hälsar på. hoppas jag i alla fall! ska hämta de efter jobbet och sen åker vi hem och slänger ihop ngn mumsig middag tillsammans. emina saknar de som tusan och ber ofta om att få titta på min tatuering på benet som jag har på de. =)
martin ska på fest i rutvik så vi blir solo alla tjejer. riktigt mysigt ska det bli!!

nu ska jag försöka hinna hälla i mig en kopp kaffe med de andra! tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar