ALLNIGHTLONG

på lördag blir det fest. ska till sassa och partaja och sedan blir det nog olivers om jag får gissa. ska bli riktigt skoj! dessutom är det ju halloween. ska inte klä ut mig, men kanske man skulle passa på att köra på det där lilla extra när säkert en massa folk kommer vara utklädda? man kanske inte direkt kommer sticka ut så mycket då!

klädmässigt vet jag nog redan vad det kommer bli. lutar åt min midjehöga skinnkjol, svarta ganska genomskinliga strumpbyxor och vitt linne. enkelt och snyggt.
men kanske skulle man köra på lite mer smink? jag är sugen på en snygg sotning och knallrosa läppar.
eller kanske ingen skugga alls och asmycket lösögonfransar? vad röstar ni på?

 Klicka f?tt st䮧a bilden
 

samtliga bilder kommer från Micromiss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar