FREDAG

detta blir tredje fredagen i rad nu som jag är hemma från jobbet. en fredag för att jag själv var sjuk ochj 2 för emina. idag är det emina...hon hade feber när vi kom hem från dagis igår och bara grinade vad vi än gjorde. sen visade det sig att hon hade förstoppning också...efter många om och men, mycket lactulos och ett varmt bad fick hon ut det men natten har varit hemsk. emina har hostat och snorat och varit febrig så det slutade med att jag la mig och sov i hennes säng med henne. då sov hon lugnare ett par timmar.

nu har vi just det Alla vi barn i bullerbyn och jag har fått i emina lite välling. vet inte riktigt vad vi ska hitta på här hemma idag...får se vad lilltjorvis orkar med.

martin slutar förhoppningsvis tidigare idag så jag ska bege mig mot stan så fort han kommer hem för mnina ärenden. hörs lite senare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar