FREDAGSMYS

nu är det fredag och såklart är det fredagsmys ikväll! har varit hemma med emina idag som varit febrig och supersnorig. trots detta har hon varit ganska pigg och busat hela dagen lång. sen vilade hon i 3 timmar så på så sätt märktes det att hon inte är riktigt kurant.

när pappsen kom hem har jag och emina bakat jordgubbsmuffins och sen lagade jag köttfärsbiffar med klyftpotatis och morötter i ugnen medans emina och pappsen läste kokbok tillsammans. hihi=) lite roar små! emina blir nog vaken ett tag till då hon som sagt vilat så länge så hon får se idol med oss en stund ikväll. till idol buds det på säsongens mumsigaste satsumas! mmmm!!

2b0fe306e77282c59f0edd23c87143ca.png

min lilla nakenskit efter ett bad imorse. och just det! emina bajsade på pottan på eget bevåg idag!! och denna gång var det ingen minikorv inte utan en rejäl baddare! (för den som ville veta)
jag var så stolt!! skickade ett mms till M med en bild på eminas stoooora framsteg. jag hoppas han inte satt och åt....

4bca8fe0ac952ab2bbee034ab33638ab.png


Kommentarer
Inger

alltså ni har lyckat få världens underbaraste, charmigaste, sötaste lilla gounge!!!!! Krama Emina MASSOR från mig. Ha en jätteskön helg... trots förkylning

2009-10-23 @ 22:26:14
Anna

inger: ja jag håller med dig. det har vi faktiskt!! =) nu är emina kramad från dig! hon kramas tillbaka=)

sköt om dig!

puss och kram!

2009-10-24 @ 14:39:31
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar