FRIDAY IT IS!

åh som jag längtat efter denna dag! men när gör man inte det??=)
det var till och med ganska lätt att kliva upp på morgonen, bara med vetskapen om att det är sista dagen för denna vecka.

igår var det inte många knop hemma hos oss. lagade mat när vi kom hem och sen skulle vi se Bolibompa men tv:n funkade inte så  jag och emina satt i soffan och sjöng hela kvällen. tv:n borde vara trasig oftare! =P sen var det att göra kväll för emina och medans martin la henne stack jag en sväng till mina fina systrar och hämtade en skinnkjol som jag ska ha på lördag. (tänka sig att jag kom i den!!)

när jag kom hem grejjade jag och martin med en del måsten innan vi slängde oss i soffan och såg ett avsnitt av True blood. (jag har äntligen fått martin att se det) jag älskar det och jag hoppas jag kan övertala honom om att se några avsnitt ikväll med mig.

ska köpa hem ngn god mat till middag, chips dip och godis och ha en riktig myskväll! imorgon beger ju sig martin och emina till holmsel och töre så jag passar på att ta all kvalitetstid jag kan få!

vad gör ni ikväll? är det fredagsmys som gäller som för oss, eller har ni andra planer?



Kommentarer
Cissi L

Ikväll med tacosafton med våra bröder samt IDOL:-) Ha en jättemysig helg! Kram!

2009-10-09 @ 10:55:45
Anna

cissi: ja just det! det är ju idol ikväll!! =) tack för påminnelsen! kram!

2009-10-09 @ 11:16:20
URL: http://allaboutus.blogg.se/
inger

Självklart blir det fredagsmys.... ev Idol... ev Dobido... eller en bra film... Ha sååå jättekul på tjejfesten på lördag... är väldigt avunds ;-) Kramis

2009-10-09 @ 12:17:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar