Hårinspiration

nu börjar paniken sprida sig i min rastlösa själ...jag försöker spara ut mitt hår och jag tyckte att det gick så himla himla bra. över förväntan faktiskt och det växer ganska snabbt. men NU...nu håller jag helt plötsligt på att gå under för att jag bara MÅSTE göra ngt med mitt hår!!
men ska jag verkligen efter allt sparande klippa av det? jag trivs ju väldigt bra i kort hår, men å andra sidan älskar jag nu när det är långt (längre) att jag bara kan slänga upp det i en tofs på huvudet..
vad tycker ni? vad ska jag hitta på med mitt hår?

gamla frisyrer. vilken passar jag bäst i? vilken bild är finast?

   



        



Kommentarer
Sarah

Åh vad fin du är i knallrött hår! Det är inte många som passar i det. Jag vet inte riktigt vilken av frisyrerna ovan du passar bäst i... Hårförlängningen du hade i somras (visst var det i somras?) var snygg. Annars tycker jag att du har en snygg längd nu. Fast ska jag säga någon så säger jag längden på bild 8 och färgen på bild 5 =) visst är det svårt att låta bli att klippa bort lite när man sparar?! Jag har bokat tid på torsdag för att fixa mitt ostyrsliga hår..

2009-10-19 @ 16:52:58
Ida

Måste hålla med om det röda de är super snyggt på dig =) Bild nio och sista bilden är också supersnygga =)

2009-10-19 @ 20:39:55
nichi

du passade jätte bra i kort svart hår! DU passar verkligen i alla frisyrer!

2009-10-19 @ 21:41:45
URL: http://picturethis.webblogg.se/
Josefin

LÅÅÅÅNGT svart! =)

2009-10-20 @ 13:12:40
Anna

sarah: ja jag trivdes i rött hår, bara det att det tär så förbaskat på håret och sen är det svårt att matcha kläder tycker jag=)

jag är jättesugen att klippa lite kortare men längre fram men jag vet att jag kommer ångra mig=)



Ida: tack raring! det är svårt det där . . . är grtymt sugen på att klippa mig men det är bara för att jag är inne i en "halvlängd" nu . . .



nichi; vad gullig du är!! jag önskar man kunde känna sig fin varje dag men nu har jag haft många dåliga hårdagar och då vill man bara bli av med det=)



jossi: ja visst är det väl ganska fint med det?? gäller bara att orka spara också!! suck . . .=)



2009-10-20 @ 21:22:20
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar