KVÄLL/FULLTUPP

har gått an som jag vet inte vad sen jag kom hem. för första gången på otroligt länge känner jag mig lite piggare. ingen aning vad det kan bero på. kanske ngn inre stress som släppt? ja hur som helst har jag donat på en massa här med emina och martin. dagis har haft stängt idag så M har varit hemma med emina och under dagen hunnit med att sätta in en värmeförflyttare mellan vardagsrummet och eminas rum. underbart!

när jag kom hem gjorde vi middag. färsk pasta med kyckling och färska champinoner. mumsade i oss det och sedan har vi städat. efter det har jag och emina planterat om lite nya kryddor jag köpt. blev superfint! efter att M for och jobbade har emina hjälpt mig rensa bland lådorna i badrummet. hon är så duktig mig lilla (stora) tjej!
nu sitter vi i soffan och emina kikar på karlsson. ska alldeles snart lägga henne.

när hon somnat ska jag sy in och lägga upp lite kläder, fixa ett halsband och lite andra smycken, läsa hm:s nya kataloger och kanske hinna kika lite true blood. måste ju passa på när man är pigg!! =)

mina fina kryddor. citronmeliss och timjan:



skänken som tidigare var i ek, nu vit:



Kommentarer
Sassa

Fulltupp? =p

Nu har jag förhoppningsvis shoppat lördagens outfit. Blir du förvånad om jag säger att det är en svart klänning?! Puss o kram.

2009-10-26 @ 22:06:23
Anna

Sassa: haha=) ja man kan ju tolka rubriken som man vill=) full tupp, eller fullt upp. hihi=)



inte så förvånande! men du kommer vara lika fin som alltid darl! pusspuss!

2009-10-27 @ 09:34:17
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar