LÖRDAG

har haft en mysig förmiddag här tillsammans med familjen. emina sov till efter åtta och är mycket piggare idag. ingen feber och "bara" snorig. skönt! det är nog med sjukdomar nu tycker jag. tyvärr börjar jag känna mig lite halvers men jag hoppas att det bara är tillfälligt och inget som är på väg att bryta ut...

nu har martin och emina precis tagit lastbilen och farit till bjummis. de skulle lämna av lite ved där och då det bara ryms 2 i lastbilen så fick mamsen stanna hemma...kan vara rätt skönt med lite egentid men jag hade gärba haft de hemma nu då jag ska iväg ikväll. men man kan ju inte få allt här i livet.

kring tre-snåret beger jag mig mot sassa för en härlig kväll. väskan är packad och vinet står på kylning!
nu har jag moffat ner mig i soffan och ska glo ett avsnitt av True Blood!

see ya!



Kommentarer
Frida,Vincent,Elian

Hej bruttan! du kanske vet,vart hittar man avsnitten från tex säsong 1 av True blood,jag älskar oxå den serien! ;)

Hoppas du får en superrolig kväll!

2009-10-31 @ 16:01:56
Anna

Frida_ tjena tjejjen!!! jo den är grymt bra!! jag tittar på de på; watchxonline.com



där finns alla avsnitt=)

2009-11-01 @ 14:24:35
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Frida,Vincent,Elian

åååh thanx baabe! ;) ska jag genast kika! tihi tahaa :)

2009-11-02 @ 10:06:15
Anna

Frida: gör så! jag har bara ett avsnitt kvar nu av andra säsongen!! buhu......hur ska man kunna vänta till nästa säsong???

2009-11-02 @ 11:12:18
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar