Lördag

blev inte så mycket bloggande igår som jag trodde. jag gick hem från jobbet kring halv två då jag kände mig jätterisig . . . hade feber, men kände mig faktiskt bättre framåt kvällen och idag mår jag bra. tack!!

har varit till bjummis och hämtat grillgallret till vår grillring, shoppat lite till emina på hm och hunnit handla inför midadgen ikväll. rebecca, henrik och william kommer och käkar med oss och sen blir det bastubad. ska bli riktigt mysigt att få umgås allihopa. det blir alldeles för sällan nu när man jobbar .  . .

nu ska jag gå ut på gården till mina fina. hörs sen!

bilder från förra helgens tjejfest:















Kommentarer
Malin

Men jisses vad smal du blivit! Hur mycket har du gått ner?! Kram

2009-10-17 @ 17:33:32
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Anna

malin: tack gumman du är gullig! men då luras nog bilderna för det är snarare åt andra hållet.=) kramar!

2009-10-18 @ 15:37:38
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar