MÅNDAG

har haft en riktigt mysig helg med mina fina. på fredagen var det som sagt lugnt och skönt då jag inte var riktigt kurant då. på lördagen hade vi ju finbesök av rebecca, henrik och william. som tur var hade vi resesängen hemma så william fick sova några timmar innan de åkte hem. grillade till middag och sen blev det bastu i lag. först grabbarna och sedan tjejjerna. mysigt!

på söndagen hade vi en riktig städdag hemma. storstädning utan dess like, inklusive byte av en del gardiner, ommöblering och målning. kring lunch var vi klara så då klädde vi på oss och gick ut och grillade lunch på gården. (jag älskar våran grillring!) vi blev bara hemma precis hela dagen och jag kan meddela att det var sååå skönt!

idag tar vi nya tag och värmer upp oss med en kopp kaffe. eller vad säger ni?

01e25885b55671ed31f34ed813d0df0a.png


Kommentarer
Cissi L

Godmorgon!

Fin ny stil på bloggen:-)

2009-10-19 @ 07:16:33
Anna

Cissi: visst blev det bra? så mycket roligare att blogga också när bloggen är fin och fräsch=)

2009-10-19 @ 08:42:30
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar