MÅNDAG

jag måste faktiskt erkänna att det varit en riktigt händelselös helg. men trots det ganska skönt. man behöver sånna helger också! emina har ju varit lite krasslig så vi har inte direkt vågat oss ut. i lördags tog vi en kort promenad till handelsträdgården i rutvik och kikade lite. emina handlade en liten tomte och sen gick vi hem igen. och på söndagen var vi och handlade. efter handligen igår var emina helt färdig. det märks att hon inte är riktigt kurant!

hon är supersnorig och har feber. 1 grad feber har hon haft hela helgen. inte mer, inte mindre. det är nästan man önskar att det skulle få bryta ut ordentligt så hon får bli frisk ngn gång istället för att gå omkring och vara lite halvkrasslig. hon har trots detta varit väldigt pigg och busat på som vanligt.
martin är hemma med henne idag. jag hoppas de får en mysig dag mina fina!

igårkväll flydde jag huset en stund. for och hälsade på mina älskade systrar på bergnäset. kollade OTH och Gossip och sen provsminkade jag och jossi jensan inför halloween. hade en riktigt mysig kväll och det var lika mysigt att komma hem igen!

nu kallar arbetet och en kopp kaffe så jag ska avsluta här men jag återkommer senare.

såhär har större delen av helgen spenderats. i morgonrock och pyjamas:

0-496e3a59ac09db72f73c129b13a61262.png


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar