Minnen...

i lördags när mina fina systrar var och hälsade på satt vi och kollade igenom en massa gamla foton som jag och martin hittade i garaget i en kartong när vi rensade...en massa bilder på lägenheten vi bodde i tillsammans med mamma, en del foton på mamma, (hon ville sällan vara med på foto), från min bal, fester med sassa, tjejerna när de var små och faktiskt, några på martin från fester hos mig och boman. (kände inte martin då...)

det var så roligt att se, och framförallt att minnas allt. lägenheten....vår fina och mysiga lägenhet. vårt kök där vi alltid samlades allihopa. det var hemmets mittpunkt. mamma under fläkten med en kopp kaffe, en cigg och ett korsord, mamma lagar kvällsfika till oss alla, mig, systrarna, mina vänner...hon ger ett av tusen goda råd, tittar lite snett på mig när jag också vill röka, jossi kommer och kramas (hon var en riktig gounge) och jennifer flamsar omkring som ett yrväder...

sen kysser mamma oss alla tre på pannan när det är läggdags...det var nog det finaste av allt...

mamma och jennifer i köket i lägenheten.
detta var nog de sista bilderna som togs:




Kommentarer
boman

Fina fina Jann.. =) Ja du vet ju att hon och farsan har väl inte en lugn stund "där uppe" va? =) Love you

2009-10-07 @ 17:48:46
URL: http://bomansvardag.blogg.se/
Anna

boman: jo hon var fin....precis! de är i full gång där uppe! =P

2009-10-08 @ 09:07:56
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar