ONSDAG

känner mig glad och utvilad idag! (måste vara för att tisdagen har passerat) hade en lugn och skön kväll igår. martin somnade med emina och även efter han kommit upp i soffan satt han och sussade. =) så jag passade på att se ett avsnitt av true blood och återigen bli förälskad i den amerikanska södern!
när ska jag få mitt hus där???

ikväll ska jag till sassa och hälsa på. ska vara där kring sex så jag far bara och hämtar emina efter jobbet och hem och lagar mat och käkar. hinner nog inte med så mycket mer innan jag ska iväg. ska bli riktigt mysigt med lite girls night.

just det, jag hann ju med att måla skänken i köket vit ett varv igår. emina tyckte det var jättespännande när mamma målade. jag måla nästan helt naken (för den som ville veta och till martins stora glädje) för jag vet hur jag är, jag gryllar så förbaskat och jag kunde inte hitta mina målarkläder. så givetvis ville även lilla plutt vara spritt språngande näck! goungen min, men den lilla lilla mjuka rumpan som man bara inte kan låta bli att nypa i! nästan så att man är nära att nypa för hårt bara för att den är så goooo!! jag får bita ihop tänderna hårt för att jag inte ska nypa så hårt. haha! snacka om skadad! men är det ngn som känner igen sig? jag vet i alla fall att du gör det boman! =P


Kommentarer
boman

Men förmoodligen! Jäkla hugga av skinkorna och IN I UGNEN me dom! MMMMM hihi

2009-10-21 @ 09:58:04
URL: http://bomansvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar