ONSDAG

idag firar jag och martin 4 år!! han fick sin present redan imorse. jag kunde inte hålla mig längre än så! emina fick ge pappa hans fina paket, och mäkta stolt var hon!
martin lämnade emina imorse så jag fick mig en liten sovmorgon. behövde inte kliva upp förrän klockan sex. underbart! och dessutom en mysig morgon utan stress med mina fina!

nu har jag just varit ut och rekat lite på björksgatan med kent. skönt med ett litet avbrott från repan..

ikväll kommer farfar och är med emina. jag och martin ska fira våra fyra år med middag och bio. ska bli riktigt mysigt med lite egen lyxtid tillsammans bara vi två så här mitt i veckan och allt.
hoppas bara man orkar hålla sig vaken bion igenom=)

martins nya jacka. dock är det inte fjällräven utan samma märke som min. Tuxer. men den ser likadan ut.



Kommentarer
Cissi L

Åh så mysigt! Grattis till er!!

2009-10-28 @ 11:40:27
Anna

Cissi: tack raring!!=)

2009-10-28 @ 12:08:12
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar