PYSSEL&KNÅP

nu är jag i en pyssel och knåp period. ikväll ska jag bygga mig ett halsband. jag vet att jag ha det jag behöver för att göra det. jag har kors som kommer från mamma. (mamma älskade kors på smycken!) tyvärr har jag inte använt de då jag inte riktigt vetat hur. men nu vet jag!

det ska vara lång så det hänger nästan ner på magen, jag hoppas jag har nog med pärlor och kedjor för att få det så långt. sen hade jag även tänkt sy om en kavaj som jag köpte i somras. den är lång och tanken var att den skulle vara lite oversize, men det var den tyvärr inte. så jag ska sy om den. eller snarare så ska jag bara lägga upp den. kommer bli great!



Kommentarer
Sassa

Åh.. Janns kors var så snygga! Tror att halsbandet kommer att bli grymt bra. Puss o kram

2009-10-22 @ 14:38:35
Anna

Sassa: ja de var ju det! bara det att jag tycker de är så svåra att använda, men nu har jag lösningen=) pusspuss!

2009-10-22 @ 15:10:52
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar