SOLO

nu har martin och emina precis farit mot holmsel med lasbilen. emina var överlycklig både över att få åka lastbil och att få fara till farfar och helena och busa! och det är ju sååå mycket lättare när hon åker när hon är så glad och verkligen VILL fara!

jag har hunnit med en del måsten nu på morgonen. har hunnit plocka undan och dammsuga, packa till emina, satt fram alla ljus som ska tändas ikväll, diskat, tinat kyckling osv. så nu ska jag bara njuta av att vara solo! sitter och poppar sjukt hög partymusik och önskar att det vore kväll NU! är grymt peppad och det ska bli så mysigt att mina tjejjer här ikväll!

sen är ju inte humöret sämre heller då martin kom hem med blommor till mig när han varit och hämtat lastbilen. min fina fina man! frågade vad jag hade gjort för att förtjäna de och tydligen inget speciellt . . . kan man bli charmigare?? underbara människa  . . .



Kommentarer
Inger

jaaa du.... du är värd dessa blommor!!!!! Ha det nu såååå otroligt kul på din tjejfest!!!!! Jag ska nu kasta på mig lite kläder och ta en lååååångpromenad!! kramis

2009-10-10 @ 12:18:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar