TISDAG

blev en myskväll för mig och emina igår. M var på föräldramöte och sedan jobb så jag och emina kröp ner i ett varmt bad, gjorde en brasa, kollade bolibompa, läste och hade det bra. hon är extra mammig just nu och jag undrar vad det kan bero på...kanske bara en allmän mammaperiod. hon vill helst bara vara i famnen hela tiden och kramas och är såå go.
imorse när jag skulle lämna henne på dagis blev hon jätteledsen. skulle ha en till och en till och en till puss och kram och till slut var jag tvungen fara. (även fast jag gärna stannat och pussat henne hela dagen) hon grät när jag gick ut genom dörren, men jag vet att det säkert gick över så fort jag lämnat dagis. trots det gör det såklart ont i mammahjärtat!

har nu i 3-4 dagar haft samma mardröm varje natt...kan knappt beskriva drömmen så jag tänker inte ens försöka. det är inte ren skräck jag vaknar med, mer en känsla av obehag. och hur kommer det sig att det är samma dröm som gång på gång återkommer?
trots att jag somnat i hyfsad tid de senaste kvällarna känner jag mig trött och störd i min sömn...
vad är det jag behöver bearbeta måntro?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar