TISDAG

den värsta dagen är här. måndagen brukar gå ganska bra, då är allt nytt och fräscht och dagen går snabbt efter en helgs ledighet. tisdagen är dock hemsk..det är läääänge till helgen, det är inte fullt lika mycket att göra på jobbet så dagen går långsammare och söndagens sena kväll har kommit ikapp och tröttheten slår till..

ingen här på jobbet håller med mig. alla är överens om att måndagen är värst, men som sagt så håller jag inte alls med...

fick besök av boman igår. hon kom och käkade med mig och emina. (martin jobbade) myste på tillsammans alla tre och när det sen var läggdags för emina for boman hem. emina somnade ganska snabbt och jag som skulle göra en massa massa saker när hon somnat somnade också! martin kom och väckte mig när han kom hem strax efter nio...suck..
hann i alla fall måla klart listen i hallen...det är ju alltid något.

ikväll ska det bara slappas! eller bara vara hemma i alla fall. kanske jag ger mig på att måla skänken i köket vit. annars blir det lugnt. middag med mina fina och mys.
en lite tycka synd om mig själv dag skulle man kunna säga. tisdagen till ära! =P


Kommentarer
boman

Tack gumman för igår, vart dock en snabbvisit, man e ju inte direkt piggast och du verkade också vara trött! Middagen var supergod och när lars frågade vad du lagat till så berättade jag att du ska få lära mig laga "snabb å god mat" hihi, han skrattade! PÖSS!

2009-10-20 @ 13:21:40
URL: http://bomansvardag.blogg.se/
Anna

boman: tack själv sötnos! det var supertrevligt! jo jag var också helt färdig. somnade med emina när jag la henne=)



självklart ska jag lära dig! du får gå på kurs hos mig!! =P pusspuss!!

2009-10-20 @ 14:38:01
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar